Fars dag <3

Jag hade inte tid att uppdatera igår, var ju upptagen med att Fira Alexander på fars dag.
Vi hade supermysigt, dagen började super. Alla sov till 10?! Gud va skönt det var, kan jag lova.

Sen åkte jag och Leon och handlade lite saker som vi behövde till maten.
Han fick baconinlindad fläskfilé med kantarellstuvning, potatis, sparris och annat smått och gott.

Till efterrätt åt vi kladdkaka, med grädde och varma hallon. Mumms!
Han fick även en halsduk av Leon och mig (fick den dock i fredags) sen fick han ett fint hjärta.



Den hänger så fint över sängen, men Leon tyckte faktiskt att jag också skulle ha en så jag var ego nog att köpa en till mig själv också mihihi



Skulle ju faktiskt se dumt ut med bara en på ena sidan, im a right?
Vi hade iaf en riktig mysdag.

Idag har Leon och jag varit nere på stan med Frida.
Vi tog en lunch på den nya pastabaren eller vad den heter. Det var faktiskt gott!
Sen fick jag med mig en jättefin lång kofta som var öppen där fram, höstorange var den. Så jäkla skön.
Jag är svag för koftor.



Mommy today.

Mycket text igen, men jag ska avrunda nu. Vi ska åka och träna sen, alex o jag medans Leon är hos farmor.
Skönt o komma igång igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0