Tid för bloggen

Förens nu hinner jag faktiskt skriva lite, jag har haft fullt upp ett tag nu.
I torsdags var det ju tjejkväll på stan!

Frida och jag gick ner, köpte oss skor, kläder och lite annat smått och gott. Sen gick vi hem till henne en stund.
I fredags jobba jag igen, sen åkte jag och Leon ner till stan och tog en fika med Erika, Isa och Frida.
Det var supertrevligt!

På kvällen sen åkte vi hem till mina föräldrar, hade fredagsmys och skoj. På lördagsmorgonen åkte vi till göteborg!
Så jävla skönt det var att komma iväg. Vi checka in på hotellet sen åkte vi till liseberg, oj va vi sprang runt och åkte karuseller, spela på sånadär stånd, med godis, gosedjur osv.
Var där till halv 8, sen drog vi "hem", duschade och gjorde oss redo för utgång.

Eftersom vi skulle köra dagen efter så tog vi oss bara några cider och drinkar.



Satt på en krog som hette Ruby bar, rätt fräsht. När vi kom hem decka jag direkt, sen var det redan söndag och dags för att åka hem. Men åt ju hotellfrukost först såklart.

När vi kom hem pussade jag Leon som en galning och gav honom lite presenter. Vi åt tacos och plockade upp all rolig tvätt. Sen var den dagen också slut. Och nu äre redan måndag.
Imorse fick Leon sin 18 månaders vaccination. Inte skojj. Sen drog vi vidare till Ida och Livia och lekte lite.

En jäkla kort sammanfattning av en extremt rolig vecka. Förra veckan hade jag fullt upp varje dag, älskar såna veckor. Hoppas denhär veckan inte blir helt död iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0