Träning, biffar och spyor

Oj vilken dag! Börja (som vanligt) dagen med träning med Frida, skapligt hurtiga. Idag vare ben och mage, känner fortfarande av sträckningen lite så fick ta de lugnt med magen. (magen har blivit fastare!)

Sen när jag kom hem och hade duschat och sådär så åkte jag till Maxi och handlade. Hade ju 2 sjuklingar hemma, Alex sträckning på träningen och Leon feber från vaccinsprutan.

När jag kom hem började jag med mina egengjorda biffar, både vegetariska och kött! Fan va duktig jag är.
Dock så blev inte mina som jag tänkt mig, jävla äckelfärs.

Leon var inte pigg på att äta alls, så han fick juice o lite efter maten. Direkt efter det började han spy KOPIÖST, överallt! Åh gud stackarn. Han bara grät lillfisen. Feber hade tagit till ordentligt så jag ringde BVC och fråga om det var pga sprutan och det trodde hon att det var. Han fick iaf ett bad, en supp och sen sova lite. Sen dess har han varit pigg som en mört. Hoppas de håller i sig.

Så ja det var min dag i ord haha. Vi satte på Hitta Nemo förut och jag och alex somnade. Leon satt snällt i soffan och kollade på tvn. Vi sov nästan hela filmen.... :P Skönt som fasiken. Så idag blev det ändrade planer.

Annars mår vi bra och är glada och höga på livet. Just nu fattas det bara att min Idaho ska bli frisk, för då ska jag bjuda henne på en riktigt god "middag". Se till o bli frisk Ida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0