Love of mine, someday you will die

Haft en bra dag trots att Leon inte varit på topp. Som tur är så mår han bättre ikväll.
Vi åkte iaf ner på stan för och ha lite höstmysigt.


Alexander köpte sig lite nödvändigheter sen tog vi en lunch.



jag tog såklart en sallad och Alex en kebabtallrik. Det var mumma, men jag blev så SJUKT mätt. Så jag har inte ätit sen dess...



Fixade mina naglar idag också, hos tjejen denhär gången. Blev inte lika bra som hos honom sist :/
REkommenderar killen. Blev 2 små stenar på tummen oxå, blivit rätt trött på fransk manikyr nu dock. Nästa gång blire nått annat.

Nu ska Alexander ha datorn, ciao!


Kommentarer
Postat av: Thess

Tjejs är sjukt slarvig att jag bestämde mig för att inte göra naglarna där nåt mer. Blev riktigt besviken faktiskt.

2011-09-27 @ 20:51:34
URL: http://linoubli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0