glatt humör

Fick som jag önskat, jobb idag+ imorn! 7-16 idag så det har varit full rulle, dagis efter jobb sen hem o laga mat.
Imorgon efter jobbet så ska jag försöka hinna göra pizzabullar och veg.piroger. Aldrig gjort men nångång ska ju vara den första.

Jobb även lör-sön, och på lördag ska vi grilla (vad de än är för väder) med Thess, jonas och barnen.
Myspysigt!
Inte grillat än iår så det ska bli gott.



Är på bra humör idag, venne varför haha beror nog på att man blir glad av att få jobba=pengar.
Förstår mig inte på lata människor som aldrig jobbat eller försöker ens få ett jobb.
Så underbart att tjäna egna pengar, pengar man har förtjänat...


Kommentarer
Postat av: Frida

Så söööt du är! Du blev väl glad när jag skrev sms. Det där hur jag jämnförde oss med ;-)

2012-04-19 @ 21:29:32
Postat av: Elly- mamma till Leon

Frida Sv; Du kan va söt!

Jag blir alltid glad när du skickar sms, speciellt de smsen som tar fram min sinnesjuka!

haha ja vi är bra mkt bättre än det vi jämförde oss med! ;)

2012-04-19 @ 21:38:08
URL: http://gravidnu.blogg.se/
Postat av: Linora

Jätte fin blogg! :)

Allt bra med dig? :D

2012-04-20 @ 13:40:06
URL: http://linoraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0