Resultatet

Åh vilken otur vi har haft ikväll! Leon lekte med ipaden, skulle gå ner från stolen och samtidigt åker ipaden ner, och spricker! ajajaj.
Som TUR var sprack den bara lite på ramen, alltså syns det inget på själva rutan, men ändå.
Kommer väl inte vara sista gången det händer heller, så vi har satt en fin eltejpbit på haha.

Jag har ju förresten använt det nya schampoot i ungefär 2 veckor nu.



Jättebra schampoo. Verkligen! Märker redan skillnad och så håller det ju länge.
Så ett tips till er om ni är trötta på alla dåliga schampoon testa Rockaholic.

Nu ska vi ta oss en dusch innan det är dags att sova. Kommer vara en zombie imorgon när jag jobbar.
haha. En bra sak idag är att jag fått brev från en skola! Ska på intervju i maj, åååh så kul!
Förresten så går dagens ros till finaste Frida som ALLTID ställer upp och då menar jag verkligen alltid.
Love you girl! <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad är det jag har gjort nu? Tycker jag inte gör nått speciellt ^^ love you too girl <3

2012-04-24 @ 21:06:08
Postat av: evelina

Använder också schampoo o balsam från Tigi! :D Dock har jag Tigi Bed Head Urban Resurrection 3 eftersom mitt hår är sååå torrt o förstört sen jag höll på o blondera å platta de så mkt när ja gick på media ;D haha att ungdomens dagars synder fortfarande straffar en.... :(

2012-04-26 @ 20:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0