Back on track

Sådär, nu är jag helt utvilad.
Igårkväll satt vi på Boog och Elliot i sovrummet så hela familjen låg och myste. Vi hoppades ju på att Leon skulle somna till filmen, meeen det slutade med att Alexander och jag somnade och Leon var vaken. HAHA
Jag vaknade av att Leon pussade mig på kinden, sen gav han pappa en SEN somnade han. Gullunge!
 
Så kl 21 igår vakna jag o gick upp, fast somnade igen vid 12 och gick upp 8 idag. Så utvilad är jag till max.
Idag ska jag och Leon till skogen o hämta upp hans mormor för då ska vi vidare till v-by och shoppa lite, äta lite mat och umgås nu medans vi kan.
 
 
<3

Kommentarer
Postat av: Elizia

Härlig bild! =D

2012-09-02 @ 11:15:39
URL: http://eliziaskriver.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0