champagne showers

Vilken dag, utnyttjad till fullo så att säga.
FÖRSTA dagen i skolan. Gissa om jag var nervös när jag stod nedanför här och väntade på tjejerna som jag skulle samåka med till skolan. 2 tjejer jag aldrig träffat, men det gick ju jättebra och vi har snackat hela dagen.
 
Vi kom till skolan lagom till 8.30 då vi började. Lärarna har proppat oss fulla med info, galet. Min hjärna mådde ju sådär efteråt haha. Vi fick ett rejält uppdrag i klassen, vi är 23 personer (av 90 sökande) 
Vi skulle ta med oss pengar till skolan som vi samlade ihop, och med dem pengarna ska vi köpa mat som ska räcka hela veckan (ska sova borta 3 nätter) frukost, fika, lunch, middag och kvällsmat. 50 personer ska äta (2orna inräknade) . Vi ska inte bara samla ihop pengar och handla maten, vi ska också bestämma vad för mat vi ska äta och vi ska LAGA maten! 
 
haha, ja det ska faktiskt bli riktigt kul, 9.45 ska vi va på plats imorgon. Kommer bli toppen!
Känner mig som 10 år igen som ska iväg o campa med klassen haha.
 
Förutom att ha gått i skolan idag (sjukt att jag går i skolan igen haha) så har jag kommit hem och diskat, fixat.
Vi har varit på stan och handlat lite höstgrejer till Leon.
 
 
 
höstskor. Alla hans skor är så utslitna så det fick bli dessa, som även är lite fodrade. En höstmössa har han också fått, galet hur kallt de är REDAN?? jag frös idag när jag hade linne+kofta?

Efter det gick vi till stadsparken, matade ankorna(hade nästan en hel limpa ) Leons älskar ju att göra det. Sen fick han såklart leka av sig i parken. Så vi kom hem runt halv 7 ikväll, så bestämde jag mig för att springa. 25 minuter utan att stanna ganska bra?
 
Låångt inlägg, men nu har ni att läsa lite haha ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0