Hem

Jag är verkligen förbannad på målarna/byggarbetarna som håller på här utanför.
Inte nog med att de varit klantiga och haft sönder en massa saker på vår uteplats, de har dragit ut varenda spit/skruv och bara slängt dem i min blomrabatt!
 
Alltså, de tycker jag är respektlöst, speciellt när de vet att man har barn som leker därute.
De kan åtminstonde lägga all spik i en burk eller whatever.
Sen att de står o sjunger och skriker kl 7 på morgonen vid fönstren i sovrummet gör inte saken bättre.
Jag är så jävla glad över att jag inte jobbar natt, då hade jag nog slagit ihjäl dem.
Alltså stackars er som bor här o jobbar natt och inte får sova på dagarna!
 
Jag kommer inte sakna er när ni är färdiga...
 
Iaf, idag ska jag och Leon hem och hämta mamma, sen åker vi vidare till min mormor och umgås lite. 
Det ska bli kul! 
Jag har haft en lång jobbarhelg så nu är jag ledig idag, men imorn äre jobb igen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0