Jadiadiadada

Puuuh, äre varmt eller? Iofs varit i full gång så inte så konstigt att jag drunknar i mitt egna svett (trevligt jag vet)
Jag får nästan lite panik av att vara ledig när älskling jobbar. Jag känner mig helt handikappad, utan bil och inget att göra.
 
Jag kom iaf igång och gjorde plättar till lunch.
 
 
Plättar med egenplockade blåbär till. mumms!
Och bara för att jag inte har nån bil hemma så kan jag ju faktiskt använda mina ben.
Så jag tog med mig Leon ner på stan.
 
 
Dagens look. Nya scarfen.
 
 
På denhär bilen är så hiiimla lik sin far. Skrämmande haha.
Jag köpte mig en hoodtröja på barnavdelningen haha. De har ju faktiskt snygga och BILLIGARE kläder där.
Sen köpte jag bara underkläder+läppglans. Leon sov hela shoppingturen, men när vi kom till stadsparken väckte jag honom och han fick leka av sig.
 
Jaga ankor, gunga och cykla. Sen gick vi upp till dollarstore, köpte lite saker till skolstarten, canvas att måla på och saker till Leon. En glass senare var vi hemma igen.
Igår plockade vi svamp i skogen så det vara bara att börja rensa. Till mat idag hade jag pasta med en svampsås(kantareller) lök, matgrädde och creme fresh, de va suuupergott! Så kul att laga mat på sånt man plockat själv haha.
 
Nu ska jag fixa tvätten innan älsk kommer hem från jobbet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0