omtumlande

Jag är hemkommen sen nån timme från introduktionsveckan med skolan och jag är helt slut.
Veckan har bestått av alla känslor man kan ha. Otroligt påfrestande har det varit, MEN så kul.
 
Klassen är redan som en familj och så här nära har jag aldrig kommit nån på så kort tid.
Vi har delat, gäldje och tårar. Jag är så glad att jag valde att vara med denna vecka. 
 
Vi har varit i full gång från 6.30 på morgonen till 22.00 på kvällen, därefter har vi haft "egentid" tills vi gått och lagt oss. Nattsnack har det blivit en del.
Vi är 23 i klassen, 3 killar och resten tjejer? Hur skulle det gå tänkte vi, men vi har inte inte ens SMÅGNABBAT med varandra? Jag känner igen mig i så många i klassen så det är läskigt.
 
Att man kan lära sig så mkt om sig själv på 4 dagar trodde jag var omöjligt, men det var det tydligen inte.
Jag har gått in med bra attityd hela veckan och gett ALLT. Skönt att vara hemma, skönt att jag SNART ska få träffa familjen igen. Leon är på dagis, karln på jobbet. Men snart, snart får ja träffa dem efter 4 dagar.
 
Denna helg ska jag försöka ta in allt som hänt under veckan, ladda batterierna och vara redo för en ny vecka på måndag. !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0