Sjukling

Jag är så jävla trött på o va sjuk just nu... Blev förkyld i måndags och har blivit värre för var dag som har gått.
Jag har ändå lyckats jobba tor-fre. Igår var det hemskt. Feber på jobbet, jobba 8 timmar. Fyfan.
Nu är jag iaf ledig till måndag, då jag ska jobba kväll igen. Sista veckan, 4 dagar kvar.
 
Leon är hos sin mormor och morfar, så jag ska hem o hämta honom sen. Ska jag va ärlig så äre att jag knappt orkar gå ner till bilen och köra.
 
Bjuder på lite rock n roll bilder.
 
 
Leon leker med min gitarr.
 
 
Och så sjunga lite. Haha. SÅ söt!
Vem vet, han kanske blir musiker? (:
 
Nä nu måste jag klä på mig lite, pallra mig ner till bilen och åka.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0