uppenbart

Nu orkar jag inte med sommaren längre, blir galen av värmen...
Jag är nog en mer höst/vår människa.
 
Iaf, de är väl uppenbart varför jag inte bloggat? Jo jobbat, och gjort annat också faktiskt.
I torsdags fick jag pallra mig ner till arbetsförmedlingen, fixa papper om utskrivning YES!
Sen tog jag och Leon en glass.
 
 
Visst äre bra kvalite på min mobilkamera?
 
Myspys hade vi. Sen gick vi hem och då kom Frida så vi plockade blåbär.
Igår (fredag) jobbade jag, sen hämta jag grabben på dagis för vi skulle åka och handla lite gott till kvällen.
Vi köpte pizza och chips, till älskling kom hem.
 
 
Leon hatar att sitta på pottan. Han får panik av att se den, så ja vi fick muta honom. Ipaden var till stor hjälp.
Ibland måste man...
 
Min sötfis, han har gått på ett annat dagis denna vecka eftersom hans var stängt.
I måndags (första dagen på 6 veckor) lämnade jag  honom och han blev ledsen. Vad blev jag då?
Jo jag grät HELA vägen hem och fick ringa både Alexander och Mamma haha. Usch de va jättejobbigt, men nu verkar han va "van" igen så nu äre bara att köra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0