Uppskattad

Åh vad irriterad jag blir! Ni kommer väl ihåg att jag beställt en tröja från HoodieHoddie?
Den första jag beställde kom 2 veckor SENARE än lovat, den var ALLTFÖR stor i st.M så alexander fick den och jag beställde en ny i st.S. När jag beställde stod det "i lager" nu har de snart gått en vecka och jag skriver ett mail till hemsidan och frågar vart tröjan är (ska komma inom 3 dagar)Då säger dem att den tröja jag beställt inte finns i lager och kommer om några veckor.... Alltså?
Fyfan va sur jag blir...
 
Aja, nått annat som får mig på bra humör idag är att min fina sambo ville visa hur mkt han uppskattar mig.
 
 
En spontan present. Alltså, jag blir så rörd. Jag fattade ingenting när han gav mig den haha.
Hans svar var bara " Jag måste ju få visa hur mkt jag uppskattar dig" aaaw <3.
 
Den luktar ljuvligt iaf, så nu är jag nyduschad och luktar gott.
Nahepp om man ska hitta på nått innan läggdags. Förresten var det min sista arbetsdag idag, konstigt.
1.5 år och nu äre slut. Men men, ny skola, ny stad och nya möjligheter. Tänk att jag kom in, fasen vad glad jag är även om jag e skitnervös..
 
 

Kommentarer
Postat av: Juicysugar

Ååh den där doftar underbart ju !!:))

2012-08-22 @ 21:30:24
URL: http://Http://juicysugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0