Härliga grabb <3

Vad gör man åt sötsug egentligen? Inget funkar... Ät frukt. Nä de funkar inte.
Jaja, jag får väl vänta till helgen haha.

Jag har verkligen inte gjort nått speciellt idag. Kunde ju lika gärna ha jobbat.
Men på fredag ska jag ju dit igen.



Leon hatar blixten på kameran, så när jag tar kort gnuggar han sig i ögonen stackarn haha.
Och eftersom de va så mörkt va jag tvungen att använda blixten. Åh fina barn!

Imorgon ska jag träffa Erika på stan en liten stund, sen ska jag träffa Cissi och ta en fika.
Hämtar Leon kl 2 sen ska vi gå och köpa lite saker. Ni får nog se bilder imorn ;)

Nu ska jag myspysa med stora grabben för de har det varit dåligt med på sistonde!


Kommentarer
Postat av: michaela

Jag har hört att sötsug kan bero på att man har typ vattenbrist. Eller ja, att man dricker för lite vatten. Dock ingen aning om det funkar ;P

2012-02-09 @ 22:32:27
URL: http://colourslide.blogg.se/
Postat av: evelina

Ät fett! :) En smörklick med ost och gurka eller typ tonfisk med majonäs, curry och ngt mer typ gurka eller paprika. Mums!

2012-02-11 @ 15:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0