Ledig

Idag är jag ledig yihaaa! Gick upp vid halv 8, lämna bubben på dagis kl 9 gick hem och åt frukost och sen sov jag i 1.5 timmar! Det var behövligt med tanke på hur många timmars sömn jag förlorat i helgen.

Jag ska jobba imorn igen, blir ett par timmar även denna månad. Fint!
Jag fick även ett paket idag på posten.





Mina böcker! Här ska de läsas. Somna utan gråt var mest ett impulsköp. Tänkte typ, bra pris kan va bra tills nästa unge kommer haha ( lugna nu, ingen unge är på väg än!)



Oredigerad bild på mig idag, gotta love my camera.

Snart kommer min Fridahult, ska dra ut lite i friska vädret. Och om jag hinner och orkar idag så ska jag dra iväg och träna lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0