Nervös

Jag är virrig idag. Vade idag jag skulle jobba 7-14.30? nä de va imorn. Nej juste de va på fredag.
Jag har hoppat över torsdagen flera ggr denhär veckan. Varför? Jo för att jag ska till läkaren. usch jag vill inteee!
Nervös, magen krånglar alltid när jag är nervös. Spänner mig, virrar och allmänt konstig.

Försöka tänka på annat. Därför slänger jag opp bilder från måndags.



Leon får blöta kyssar av Affe!





Vi köpte ju fika, och affe han fick ett hundben. Men han ville ha min macka iaf :(



möms. Laktosfri macka, för de fanns ingen annan! Haha. Men de gick bra. Dock så har jag upptäckt att jag kanske inte tål fisk /skaldjur sådär jättemkt. Min mage blir jättekonstig, bubblar o smärtar varje gång!

oj klockan drar iväg. Ska dra till dagis ju!


Kommentarer
Postat av: pessys

Hur är allt med dig idag sötis?

Sjukt fin blogg du har! Kramar :D



/ http://pessys.blogg.se

2012-01-11 @ 16:13:22
URL: http://pessys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0