ARG!

Åh! Satt och skulle beställa kläder på internet. Hittade en skitfin kavaj som jag letat efter HUUR länge som helst.
Så medans jag fixar med betalning så tar varan SLUT! Jag är så arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Dagens ilandsproblem.
 
Aja, idag har jag varit ledig. helt underbart. Låg i sängen till kl halv 10!
Sen drog vi ner på stan och kollade läget.
 
 
Nya linnet med en vit jeanskjol. Dock så bytte jag kjolen mot svarta jeansshorts haha.
Älskar linnet, så skönt.
 
Sen hämtade jag ut en paket idag.
 
 
Denna fina sak! Åh den är så fin. DOCK så har jag otur som vanligt. När jag ska sätta i simkortet ser jag att det är ett micro-simkort som ska i. Det har inte jag.
så bara att höra av sig till företaget. De hade glömt skicka med ett! Så jag kan inte använda mobilen förens de nya kortet kommer, dvs om minst 3 dagar ): otur idag.
 
Nu ska jag iaf sätta mig i soffan och försöka planera in lite i sommar, bla liseberg?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0