Bara timmar kvar

Nu är det redan söndag och idag kommer min Älskling hem. Han har varit hela helgen i halmstad så det ska bli skönt när han kommer hem ikväll, har inte träffat honom sen torsdags typ.
 
Igår var jag som sagt jättetrött, halvsov på soffan medans Leon tittade på barnprogram. Han hade så tråkigt så jag TVINGADE mig upp och tog med Leon ut.
 
 
Vi blåste bubblor. Sen tog Leon sin cykel, vi åkte ner och slängde sopor, sen lekte vi faktiskt på utegården av hans dagis. Gungorna som gällde direkt, sen sandlådan. Så vi kom tillbaka hem när det var dags för kvällsmat.
Varje fredag-lördag kollar vi tillsammans på americas funniest home videos, Leon älskar de haha. han bara skrattar <3
 
 
Trött mamma som gömmer sig bakom solbrillorna. Thank god for the sunglasses.
 
Idag verkar vädret va lite mysko, ena sekunden sol och andra mulet. Men jag ska iaf strax ut och gå med Leon och stanna vid lekparken.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0