Dumb or just numb?

Shiiit vilken värme vi har, but i love it! Speciellt när man blir brun när man jobbar.
Jobb resten av veckan mer el mindre, ska försöka klämma in ALV en ledig dag, dock så jobbar jag delat i helgen så då blir det inte.
 
På tal om brunt haha, jag beställde bruna skor (trodde de iaf va bruna) men de visade sig att de va svarta.
 
 
Såg att det stod "svarta" men tänkte inte mer på det då jag bara fokuserade på bilden där de va bruna.
Det fanns bara denna färg så antog att de va bruna. Kanske va osmart, jag vet inte. Vissa tyckte iaf jag va osmart hehe, fick hem dem idag och när jag såg att de va svarta blev jag ganska paff... Men men, ska iaf ha dem då de inte fanns i bruna och jag har ju som sagt letat överallt efter just denna modell.
 
Förresten, vad tycker ni om denhär grejen med att försöka bli storbloggare genom att dissa, snacka skit om andra bloggare? Att gå in på främmande bloggar, skriva elaka saker bara för att få läsare?
Jag tycker man sjunker så lågt när man gör nått sånt, kan inte förstå att man hellre är hatad av svenska folket (för o få lite pengar) än o va omtyckt... aja, ni som är så omogna o tror ni kommer nånvart med att va elaka ni kommer ångra er så hårt. Det krävs så mkt mer än så för o bli storbloggare, än att bara snacka skit.
Nått bra måste du komma med...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0