Bygger bygger upp

Du måste flytta på dig! Låten som peppar mig inför lördag. Då ska jag ha lite födelsedagsparty med mina girls. Synd bara att varken, Carro, Sara och Pauline (Gamla väldigt nära vänner) bor kvar så de kan komma ):

Men Frida, Anna och Thess kommer och det blir grillkväll+dricka. Vet vad jag ska bjuda på iaf. idag köpte jag en grill som vi invigde ikväll haha. Imorgon köper jag maten.
Vad har vi gjort annars idag? Jo jobbat, sen har vi tagit en snabbtripp till arum, men där va de svinkallt och blåsigt så vi drog tillbaka till fina viken.
 
Förresten så har jag fått lite paket!
 
 
 
En fin canvastavla på Leon. Han fick ha den i sitt rum, coolingen <3
 
 
Sen fick han 4 filmer som vi sett 2 st av. Jag gjorde ett riktigt klipp, fick 50 kr av Cdon när jag fyllde år. Så 20 kr fick jag ge för 4 filmer+frakt.
 
 
Dessa 2 coola t-shirtarna fick han av farfar. Han är allt bra bortskämd. Han fick ju lite grejer av mommo o moffa när vi va på marknaden förra veckan också. I helgen kommer han bli ännu mer bortskämd för då ska han sova över hos mommo o moffa. Det älskar han.
 
Nu ska jag ta mig en feting dusch

Kommentarer
Postat av: Vibeke Hedström

Jättefint & fin blogg !!!

Svar: tack så jättemycket!! :)
Elly

2012-07-29 @ 15:35:11
URL: http://vibekeopeter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0