Roligast på länge

Innan jag ska göra iordning allt till kvällsjobb så ska jag hinna blogga (mommys request)
Lördag: Jag jobbade fram till 4, hem duscha, stjussa älsk till hans fest.
 
Sen hem igen, börja med maten, iväg igen för att hämta tjejerna.
Jag fick en jättefin bukett med liljor av Thess och Anna (jag som älskar lijlor)
Och så fick jag en fin rosblomma och 2 nagellack av Frida <3
 
 
Looken.
Börjar med en välkomsdrink!
 
 
 
 
 
 
Vi grillade till maten, och så gjrde jag en blåbärspaj till kvällen :)
 
 
Haha skulle göra en sexypose....
 
 
 
 
Haha Frida gör reklam för vaniljsås.
 
 
 
Har massa fler bilder, men jag tror inte jag behöver lägga upp fler för att bevisa hur kul vi hade?
jag säger som tjejerna, såhär roligt har jag inte haft på länge. Kvällens bästa var Thess skratt och såklart min och thess jävelskap mot Anna (hemligt) HAHA.
 
Tack tjejer, vi gör snart om det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0