20/6-21/6

BILDBOMB


Sandviken 20/6






Ankarsrum 21/6


Lite fika innan plask i vattnet















Haft 2 jättehärliga dagar. Kanonväder, inte kan man gå miste om de!
Igår efter jobbet åkte vi som sagt till Sandviken, jättehärligt och lugnt.
Idag har vi varit på stan, jag köpte några cider till imorgon då jag ska träffa Fina Anna på kvällen.

Sen åkte vi till ankarsrum, sprungit i vattnet, sjukt varmt! Attans att jag inte hade badkläder.
Med oss hade vi baguetter, sallad och revbenspjäll. Mumsigt! När jag solade skulle leon ligga ÖVER mig så jag fick inte så mkt sol haha.

Imorgon bitti kommer min tjejja hit (Frida) vi ska färga håret på varandra. Sen ska vi (familjen) iväg ut till Annas stuga för midsommarlunch, mys! Hem och göra plankstek! På kvällen utgång som sagt.
Kan dagen bli bättre? Skulle ju inte tro de, eller jo om jag vann 10 miljoner kanske :P

Missa inte min nya inredningsblogg btw!

http://ellysinspiration.blogg.se/?tmp=21182217


Kommentarer
Postat av: ninjapuff

Najs blogg :D jätte fina bilder!
Vad gjorde du innan du va gravid/mamma
Kram

Svar: Tack! Jag studerade och jobbade lite. Var bara 19 när ja fick min son!
Elly

2012-06-22 @ 20:17:38
URL: http://ninjapower.devote.se
Postat av: Carro

Jag kan meddela att det varit riktigt kallt i vattnet i ankarsrum den senaste tiden. Har haft semester å varit hemma hos mina föräldrar som bor där i en vecka. badade inte en gång. Å jag älskar att bada. Så du missade inget;-)

2012-06-25 @ 19:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0