Ännu en kväll ensam...

haft ganska så fullt upp idag också. Vi var och handlade lite på förmiddagen, sen har vi spelat minigolf med grabbarna, Alexander, Joakim, Mattias och Leon haha. Mycket trevligt.

Sen när Alexander åkte till jobbet så började jag med att städa upp på uteplatsen, rensa ur skåpen i köket och organisera lite. Idag har vi haft tacos till mat, åh det var gott!



Haft lite mys i soffan, vi kollade på Hells Kitchen, jag somnade dock de 5 sista minutrarna haha.
Men nu sitter jag här, lite halvtrött med en godispåse.



Godiset är snart slut dock :( Köpte inte så mkt, skulle räcka både igår och idag. Skulle köpt nått mer haha.
Åh känner mig så ensam, Leon är upptagen med sitt (leksaker haha)

Jag har jobbat 3 kvällar denna vecka, och Jonzi jobbar 3 kvällar, alltså 6 kvällar då vi inte setts. Känns jättetråkigt, men veckan som kommer ska vi hitta på nått kul, o ännu bättre att båda har "semester" vecka 25. Då ska vi hitta på massa kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0