Booriiiing

En av de tråkigaste, gråaste dagarna på länge... Var på röntgen imorse, nervös som gris.
Hade från början planer för dagen, skulle gå på stan med en kompis och käka lite. Så det blev lite kontigt idag,
jag har nämligen ändrat Leons shema för dagis denna vecka en del, och idag sa jag att jag hämtar honom strax efter lunch ist för kl 2, eftersom vi skulle gå på stan.

Men så avbokade kompisen träffen, så jag fick gå hem o hämta Leon iaf haha. Så ist för att sova på dagis har jag i 1 timme (förgäves) försökt få honom att sova. jaja, vad gör man?



Finaste som finns. Ska nog göra en förstoring på denna?

Jag sitter och funderar på om jag ska åka och köpa färg senare, så man kanske kan måla om i hallen?
Jag har ju ändå inget för mig i veckan, så kan lika gärna göra nått bra. Har mkt "projekt" på gång just nu ang lägenheten. Hallen ska målas om och få ny spegel+klädhängare, tvrummet ska få nytt golv+inredning, alla rum ska få nya fönsterbläck och sist sovrummet nytt golv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0