Dålig uppdatering

Visst varit lite dålig på att uppdatera de senaste dagarna.
Har ju som sagt jobbat en del, men idag är jag LEDIG!

Imorgon back to work, så idag ska vi passa på att göra lite nödvändiga saker. Bla lägga nytt golv i köket (Förmodligen)
Igår fm åkte vi och hämtade mammas presenter, så vi körde hem till mina föräldrar och donade medans de va påväg hem från Azorerna.

Mamma och pappa har en ganska stor trädgård, mamma älskar utedekorationer såsom djur, hus osv.
Så igår grävde vi upp på gräsmattan, satte dit marksten och därpå fick en brunn plats. Såndär brunn ni vet som man hade förr, som man kunde veva ner en hink och fylla på med vatten. Denna är ju en dekoration som sagt, sen fick hon ett råddjur brevid med ett kid. Vi satte upp solcellslampor runtom i hopp om att de skulle se det när de kom hem inatt. Jag var även duktig och storstädade mammas o pappas hus. Jättefint, om jag får säga det själv.
Mamma ringde imorse, överlycklig över sina födelsedagspresenter. Dock så tyckte hon inte att vi skulle lägga ut så mycket pengar på henne, men det var det minsta vi kunde göra.

Min mamma är värd det bästa!
Sen var det bara tillbaka till stan, jobba kväll, hem sen sova haha.
Imorgon ska vi dit, fira mamma en liten sväng eftersom Leon ska sova där.



Bjuder på en bild på Leon när han hade lördagsmys <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0