I GOT IN!

Mår riktigt bra idag, superglad är jag också.
Började morgonen med träning och sen havregrynsgröt till frukost.
Till lunch åt jag sallad+ägg, så jäkla bra! haha

Innan vi skulle åka och handla idag så ville jag bara kolla om vi hade fått nån post. Och det hade vi.
Bland en massa brev låg ett speciellt brev. Ett brev från en skola som jag sökt till hösten, nervös som bara den rev jag upp pappret, snegla på det och det stod " DU Ellinor har blivit antagen". Förstår ni hur GLAD jag blev då?



Im so haaaappy! Så i höst kommer jag inte längre jobba, utan plugga. 3 års uppehåll från pluggandet, hur ska de gå haha.

Sen har dagen bara flytit på, varit på Leons dagis och grillat. Så mysigt. Trevligt folk också, åh vad jag älskar det dagiset <3
Nu ska jag fixa iordning lite innan läggdags. Hoppas röntgen imorn går lika bra som skolan.


Kommentarer
Postat av: Carro

Vad ska du gå på Vimmerby folkhögskola? Jag gick det naturvetenskapliga basåret där. Det är en riktigt bra skola. Det roligaste skolåret jag gått. Mycket pga alla man gick med var målmedvetna å jobbade hårt för att det skulle gå bra å så va de flesta lite äldre å mognare.

Svar: behandlingspedagog ska jag gå i vimmerby i 2 år! :D jaså, ja de verkar va en bra skola!
Men när jag va i arum vade suuuperskönt i vattnet ju :D
Elly

2012-06-25 @ 19:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0