Inte bakis!

Jag sitter fortfarande i nattlinne och klockan är 1 på dagen... Inte ofta det händer, men idag är en riktig innesittardag.
 
Hade jättetrevligt igår. Anna hämtade mig, vi åkte hem till henne, kläckte första cidern och försökte dricka "ikapp" eftersom vi började kl 22 haha. Gick ner mot stan, var på Harrys. Anna tvinga mig att köpa en shot haha, inget jag vanligtvis brukar göra. Vi hittade ett par "gnälliga" örebroare som vi satt med innan vi gick hem.
Jag hade skithöga klackar på mig och när jag knappt kommit halvvägs hem så tog jag av mig dem och gick barfota. AAAAJ! Mina fötter brann verkligen, att gå på blöt asfalt var riktigt hemskt. Tror kl var 3 när jag kom hem?
var faktiskt typ helt nykter, så idag har jag inte mått ett dugg dåligt, bara seg eftersom jag somna halv 4 och vid 7 så kom Leon och mer el mindre kvävde mig när han låg över mitt ansikte HAHA.
 
Idag ska jag inte göra ett skit... Bara dega i soffan och halvsova. Har målat teckningar med Leon på förmiddagen idag, sen ska vi nog se en film som han får välja. Åh va mys. Ska verkligen njuta av mina 2 sista dagar semester innan jobbet börjar på måndag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0