Its time to make a change

Haft en jättebra dag ( förutom att jag känner mig superfet ) . Först på morgonen kom Carro hit. Har träffat henne 2 ggr på 2 år !  Helt sjukt att vi inte setts mer.
Vi hade jättetrevligt, gick ner på stan, åt lite och bara pratade om allt vi missat under åren.
Sen efter de åkte jag till jobbet, jobbade till 22 ikv o de blir samma tid imorgon.
Man inser ju vilka som varit ens vänner under åren, vilka man saknar osv.
Jag har blivit besviken många  ggr på sk "vänner" ( som är ute ur bilden nu TG)
Man hör av sig , ställer upp och bara finns där. Men vad får man tillbaka ? Ingenting...
Sen kommer de med ursäkter som tex " men jag mådde inte så bra, orkade inte höra av mig då "
Orkade inte ? Kan väl åtminstone tacka för att man bryr sig, eller bara skriva och säga att " mår inte så bra, men hör av mig när jag när jag gör de " eller ja, vad som helst.
För vissa duger man bara ibland. Men jag är ingen "vikarie"vän som ställer upp när andra kompisen inte har tid.
Det är faktiskt helt sjukt hur man blir behandlad ibland. Men som sagt, jag har hellre få bra vänner än många vänner som bara finns där ibland. Synd bara att man är så jävla snäll jämt o ställer upp på folk som aldrig skulle ställa upp själva. Its time to make a change.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas jag är en vän du kan lita på. Finns alltid hos dig om du vill prata. Vad har hänt?

2012-06-04 @ 23:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0