KRYDDOR

Vi har inte ens varit vakna 1 timma idag... Idag vaknade vi halv 10, vart i helsike har morgonen tagit vägen?
Sist hela familjen sov så länge var när Leon var liten bebis. Men tack!

Jahopp vad händer idag? Alexander jobbar ju kväll igen så jag får bli ensam, IGEN!
Får försöka hitta på något kul, typ träna.

Förresten så köpte jag en ny grej i torsdags som jag tycker mycket om.



Har alltid massa kryddpåsar löst i kryddhyllan, o så vips så ligger allt på golvet. Så äntligen har jag en liten kryddlåda, passar perfekt. Älskar den här stilen också.

Nu måste jag dra, ska sälja lite grejer idag!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag håller helt med! sånna grejjer är jättefint!

2012-06-10 @ 15:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0