Medans man väntar

Varit lite dålig på att uppdatera kanske, men har jobbat och gjort annat.
Igår var jag faktiskt ledig så då drog vi ner på stan, vi kollade in den nya affären Tiger.
 
Jag köpte 2 burkar men det var det enda...
 
Var inte så jättemkt att ha där faktiskt, krimskrams haha. Vi käka lite lunch på stan, sen drog vi vidare till lite andra affärer och köpte lite grejs. Bla ljus, tavelhylla, "godisskål", skor till mig.
 
 
Så över Leons säng har han nu en hylla med lite böcker, så nu kan han ta dem själv när han vill (:
 
 
Mina nya träningsskor, och mina första! Så vi tog en PW igår i det fina vädret. Mysigt men SKITJOBBIGT!  Varmt, många uppförsbackar och en unge i vagn haha. Lite ovan att ha såna skor då jag ALLTID kör på converse. Men de ska jag köpa mig nya en annan dag.
 
Sådär ja, då har jag hunnit skriva ett inlägg medans maten är i ugnen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha,din tatuering ser lite rolig ut när den stisker ut sådär från byxorna som på sista bilden:-P Om man har lite dålig fantasi som jag har;-) (Inget illa ment,såg bara så kul ut)

2012-06-27 @ 16:47:01
Postat av: Elly

Sv Carro: Hahah de tänkte ja inte ens på ;)

2012-06-27 @ 18:52:09
URL: http://gravidnu.blogg.se
Postat av: Carro

Nej det är bara jag med min snuskiga fantasi som tänker på sånt:-P

2012-06-28 @ 16:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0