Ont knä

Tänkte uppdatera lite om gårdagen.
Måndag: Vi åkte till busfabriken igår, åh vi hade så skojj och mysigt. När vi körde in på parkeringen dit så blev Leon glad, han kände förmodligen igen sig. Sen sprang han in haha.

Han var jätteduktig hela tiden. Lekte som aldrig förr. Vi åt glass och vi spelade.
Leon fick sig en studsboll och en rolig vattenflaska.
Vi bestämde att vi bara skulle leka några minuter till, självklart så lyckas jag göra mig ordentligt illa.

Jag skulle typ, hoppa upp på en "bomm" knät fick rejält med stryk. Svullet och lila knä fick jag med mig därifrån.
Så en shoppingtur blev det knappt. Vi haltade bara genom IKEA och köpte lite lyktor, sen var vi tvungna att åka hem :(

Denna vecka skulle ju bli en ledig vecka för mig, men fick förfrågan om att jobba idag. Så fick tyvärr sjukanmäla mig pga knät. Men ska iaf jobba imorgon, får se hur det går då jag fortfarande haltar fram haha. Får ta det lugnt helt enkelt. Älskling skrämde upp mig igår och sa att jag förmodligen skulle behöva åka till sjukhuset idag och tömma knät på vätska eftersom knät såg ut som en fotboll igår. Men idag såg det bättre ut, så jag tänker inte åka till nån läskig läkare haha.

Hitills idag så har jag bara legat i soffan, halvsovit men nu måste jag göra nått!
Kan dock inte gå ut, kanske bara sitta i gräset isf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0