Söndagsmat

Min mage är proppfull. Men har faktiskt ätit relativt nyttigt idag.



Färskpotatis =sommarguld lax, sallad med coctailtomat, fetaost och roccula.
Mumsigt! Verkligen sommarmat.

Sen har vi faktiskt ätit fruktsallad till efterätt.



(mobilbild)

Satt i soffan och myste till filmen "den otroliga vandringen" med svenskt tal. Det var jättelängesen jag såg den.
Nån som kommer ihåg den?

Nu ikväll så kom Frida hit en stund, alltid lika trevligt. Min flicka <3
Ska fortsätta med mitt organiserande i garderoberna tror jag. vad mkt skit man hittar .


Kommentarer
Postat av: Frida

Om du har nått klädesplagg som du inte vill ha så finns det ett nytt hem för dem ;)

2012-06-10 @ 22:21:39
Postat av: Frida

Om du har nått klädesplagg som du inte vill ha så finns det ett nytt hem för dem ;)

2012-06-10 @ 22:22:55
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: tack för tipsen! :)

2012-06-11 @ 09:52:36
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0