Wunderful week

Jag har haft en jättebra ledig vecka. Träffat underbara saknade vänner, det bästa!
Renoverat Hallen och varit allmänt duktig.

Igår var vi på studentfirande för min Kusin Thomas. Tog tyvärr inga bilder där.
Trevligt, men något som var mindre trevligt var nog att jag åt kött för första gången på 8 år...
Det serverades smörgåstårta. Jag frågade om det var skinka eller nått kött i, men det skulle det inte vara.

Efter en ganska stor bit, kände jag konstig smak ibland. Börja må konstigt, sen när jag tittade så är det skinkbitar i! Jag fick panik, ärligt talat, magen var konstig resten av dagen och jag hade ångest. Förmodligen så visste de inte själva att de va kött i, så jag ifrågasatte de inte.



Denhär tårtan gjorde jag till mina föräldrar igår. Fyllning : Geishafluff, vaniljkräm.
Supergod var den.
Mamma hade kalas igår efter studentfirandet, så vi åkte hem och då började kalas nr 2.



Leon och Lisa <3



Så kom brorsan med på kort också.
Älskling skulle köra igår eftersom mamma ville bjuda mig på lite vin.

En sak som är säker... För 100e gången. Jag kan INTE dricka alkohol. Det är ju verkligen äckligt haha.
Eller så hade jag bara inte suget igår, fast de har jag typ aldrig haha. Kan dricka 2-3 ggr om året, känner att de räcker faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0