Du är världens finaste mamma och mormor

Mina föräldrar kom som sagt in efter jobbet idag.
De ska ju åka utomlands snart så de passade på att ses en stund för nu blire mkt jobb för morsan innan utlandsresan så vi kommer inte hinna ses :/



Min mamma har "nånting" för parfymer, typ parfymnarkoman haha. Hon älskar iaf parfymer, därför köper hon gärna inte bara till sig själv utan till sin bortskämda dotter också.


Åh den luktar SÅÅÅ gott! Tack mamma, du är bäst. Inte bara för att du köper en parfym, utan för att du är DU!
Det är inte ofta jag får gå på stan med BARA mamma, tror det var några år sen sist. Sjukt.
Men trevligt hade vi.



Leon fick sig ett memory av mormor också. Jättefint, han har lekt med det lite men nu är han upptagen med att äta fredagsmys i sin fotölj.
Mamma köpte en ASSNYGG bikini som jag också vill haaaa. Synd bara att jag inte visar mig i bikini....
Efter shoppingen köpte mamma hem pizza till alla, Adam, pappa, mig, Leon, mamma och såklart en till Alexander som väntar på att han ska komma hem från jobbet.

Så nu är jag mätt och belåten. På alla sätt... nästan haha!
Fixat en nageltid nu också, finally!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0