En gråtdag

Igår var en jättebra dag, den kunde ha slutat illa men det går mot det bättre hoppas vi.
Iaf, jag åkte på fm till ankarsrum för att hälsa på Frida och Affe lite, Leon hade jag med mig.
Sen hämtade jag och Leon upp morbror Adam och åkte in till Vimmerby.

Mötte upp mamma och shoppade lite. Jag köpte mig ett par shorts, mamma köpte saker till utlandsresan till på måndag. Jag och Leon fick oss ett par skor, herregud. Vi kan inte va med mamma/mormor utan att bli bortskämda.
Vi blev bjudna på Kina också. Mamma är för go.

Sen mot kvällen åkte vi vidare till skogen, åt tårta, träffade gammelmormor/morfar.
Leon lärde sig att göra kullebyttor(med lite hjälp så)
Sen på kvällen åkte vi hem, hade fredagsmys med Pappa Alexander.

Idag är en skitdag. Vad det kan vända fort. Eller alltså, det är skitväder, jag är på gråthumör så jag och Leon kollar på Hachiko, en jättesorglig film. Nu har vi pausat lite i filmen för Leon ville ha lunch. Men snart ska vi åktervända till tvn och jag ska snyfta lite haha, ibland behöver man bara gråta ut. Det är skönt, de renar kroppen lite känns de som (:


Kommentarer
Postat av: frida

Att du ens kan se filmen. Mår bara dålig av att tänka på den.

Tycker så synd om hunden (gråt)!!!

2012-05-26 @ 13:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0