Fint, fult, fint

I fredags hade vi toppenväder, igår när vi åkte hem till mina föräldrar för att kapa ved och grilla så regnade det hela dagen och idag, toppenväder igen!

Verkligen synd att det inte va fint väder igår, kapade ved gjorde vi iaf ( i regnet) men Leon han fick bara va inomhus med mormor. De hann bara vara ute en liten kort stund.
Men vi hade mysigt iaf. Tro det eller ej, men jag gillar att kapa ved. Stå där i SKITSNYGGA kläder (not) och känna sig lite för manlig haha. Kapa ved började jag med redan runt 9-10 års åldern. Ännu en anledning till att jag borde höra hemma på landet?

Inatt har jag haft konstiga drömmar. Drömmar om gamla kompisar, kompisar som jag saknar.
Varför har det inte blivit av att ses?



Ännu en bild på Leon från vår fotosession ;) Idag vet jag inte vad vi ska göra mer än att åka och handla.

Jag har ju inte jobbat på HELA veckan ( och jag blir typ galen av att va hemma) så nu i veckan blir det äntligen jobb igen! Känns som jag varit hemma i evigheter, en vecka är egentligen inte mkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0