Från DÅ till NU

Idag har det skett en stor förändring! Mitt hår!
jag som haft SKITLÅNGT hår är nu korthårig (enligt mig) Lika långt hår nu som för 4 år sen...
Det känns helt sjukt. Jag saknar håret som fan, men det var ju otroligt slitet.

Hon klippte 15-17 cm tror jag. Men alltså, man kan ju inte alltid se likadan ut? OCH de växer ut.
Är faktiskt glad över lite förändring (: Efter klippningen fixade jag naglarna också. Bilder kommer kanske imorn.

Jag läste mina allra första inlägg i denna blogg nyss. Vilken förändring det har skett på mig inser jag nu.
DÅ:
Sov till 11 halv 12 varje dag
Gnällde på bloggen om typ allt
lat
Tråkig
Hade aldrig nått att göra

NU: Går upp ALLRA senast kl 8 på dagarna.
Skriver mest positiva saker på bloggen
Alltid nått att göra, oftast glad
verkligen inte lat!

Att skaffa barn gjorde en stor förändring. Leon har förbättrat mig på många sätt.
Vad gjorde jag om dagarna när jag inte hade Leon egentligen?
Sov? Åt... Typ de hahah.

Jag är otroligt glad över hur mitt liv ser ut just nu (har gjort de sen jag blev gravid)
Visst att de händer tråkiga saker, men jag har fortfarande min familj <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0