FREDAAAAAAG!

Wihu det är fredag! hemkommen från jobbet ganska nyligen, jag är rätt trött måste jag säga.
Inte bara pga jobbet, utan av att jag låg vaken halva natten.



Mamma ska komma in sen, vi ska ner på stan. Mamma ska köpa en bikini tills de åker utomlands
och jag ska boka en tid för mina naglar, har ju bokat klipptid nu så hoppas jag får fixa naglarna samma dag.

Sen blir det pizza! ett tag sen nu faktiskt.
Lillfisen verkar lite hängig idag så nu ska jag mysa med honom innan morbror kommer och är barnvakt en stund.


Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Heeeej!!

Önskar dig en fortsatt fin fredagseftermiddag ;D

2012-05-18 @ 16:33:23
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0