Kälmääär

Hej alla glada! Jag var uppe tidigt idag, fick med mig grabben till dagis och jag passade på att storhandla därefter.
Så skönt o ha ett fullt kylskåp igen och det är skönt att ha det gjort.

Igår var vi som sagt i kalmar och shoppade. Jag hittade först massa kläder, men tänkte att jag inte skulle köpa för mycket eftersom vår tv pajade i förgår så vi måste köpa en ny haha. Ja jag skrattar, bara för att på bara en månad har 2 datorer pajat, och nu en tv. Sen fick vi ett brev ang lägenheten, att vi måste reparera saker som vi inte ens visste att det var fel på...



Såhär ser mitt hår ut nu btw! okej, de kanske inte verkar kort men för mig så är det det haha.
Men jag är så sjukt nöjd nu. Nu kan jag "börja om på nytt" med håret. Sköta det ordenligt, använda rätt produkter osv.



Gårdagens outfit. Nu ser ni mina nygjorda naglar också. Korsringen är relativt ny också.
Jag visar kläderna jag köpte i ett annat inlägg senare idag.

Skönt att vara ledig idag, ska ju jobba hela helgen och vet inte om det blir jobb imorgon el på fredag.
Så idag ska jag försöka städa lite, leka med min prins och ta en promenad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0