Lonely times

Vilken skitvecka... Ärligt talat. Har inte jobbat en enda dag än, min kropp hatar mig. Den värker så otroligt och jag vet inte varför? Även fast jag varit "ledig" så har jag knappt gjort ett piss.
Ingen är ledig. Åh jag känner mig såååå ensam.

Jag vill ju hitta på saker. sitter man ensam hemma så kommer tankarna ifatt en, inte bra.
Man börjar tänka så mycket, därför behöver jag göra saker, så jag slipper tänka.
Legat varje morgon och bara väntat på att telefonen ska ringa, att jobbet vill ha in mig, att jag får träffa mina fina arbetskamrater igen. 1 vecka utan jobb, fyfan. Hade man tagit ledigt för att hitta på saker så hade de varit perfekt men nu har det ju inte varit så.

Dagens bästa var väl samlingen på dagis. Jag lämnade Leon kl 9, gick hem sen kom jag tillbaka efter 40 minuter då de skulle gå in och ha samling/fruktstund. Det var härligt (: Leon och de andra barnen var SÅ duktiga på sångerna, rörelserna och allting. barnens glada miner när de fick frukt=guld. Barnen är det finaste vi har <3
Leon tyckte det var roligt att mamma kom på besök, men han var lika duktig iaf.



Mitt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0