Mors dag <3

Har ni firat era mammor? det har faktiskt inte jag gjort, mamma jobbar 7-21 idag så jag får ringa snabbt ikväll ist.
Alexander ringde mig nyss från jobbet och sa grattis (:

Snart ska Leon och jag gå till willys o hämta bilen för vi ska ut till gränsö och fika med Anna m.familj.
Trevligt, speciellt idag när det är fint väder.



dagens outfit, jätteofta jag visar de eller hur haha. Shortsen köpte jag i fredags, jättesköna!
Måste bättra på min bränna på benen haha.

Eftersom Alexander jobbar idag så blir det inte supermkt mors dag firande precis, så jag får fira imorgon och på tisdag ist haha. Imorn ska jag ju klippa håret o fixa naglarna! På tisdag ska vi till kalmar och shoppa lite (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0