I hate nabers

Igår var en lååång dag. Skoldag från 8:30-21:00. Hade kvälls föreläsning efter skolan om narkotika.
Väldigt intressant, så nu kan man mkt mer om droger.
 
Så jag va ganska trött när jag kom hem igår, tänkte idag ska jag ta sovmorgon...
Men grannarna bestämde sig för att skrämma vettet ur både mig och Leon tidigt imorse med att riva badrummet, o "borra" bort kaklet. De har hållt på så i 2-3 veckor nu. Jag är så jävla trött på att ha grannar så de är fan inte sant.
Ska fan bli miljonär o köpa ett hus där man inte ens kan se till nästa grannejävel.
 
Ska iaf slippa oväsendet ett tag idag medans jag tar en promenad med Hanna. Gud va skönt.
Fint väder också. Förresten så har jag redan tagit "helg". Lediga idag som kompensation för den långa dagen igår, imorn måste jag vabba för Leon har fått höstblåsor o får inte gå på dagis.
Imorn ska jag och älskling ut på "dejt" som man säger nu för tiden haha. ut och käka lite, sen hitta på nått kul.
Mamma o pappa tar Leon. Ska bli skönt med ensamtid <3
 
 
Blev pizza igår med klassen innan föreläsningen. (inte min pizza på bilden, utan Hannas)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0