skolfoto?

Klockan ringde 05:45, steg upp gjorde mig redo för en ny skoldag. Färdig klockan halv 7 och ska strax gå till dagis med Leon innan bussen kommer, då får jag ett sms av Joanna som säger att jag får åka med henne! :D
Så ingen stress, inte förens halv 8 kommer hon. Jag är bortskämd.
 
Igår fick vi höra att vi skulle ta ett skolfoto idag, så lite fin måste man ju va!
 
 
Haha... Hatar att va me på skolkort, är inte så fotogenisk!
 
Uppdaterade ju ingentind igår men det hände inte så mkt, efter skolan tog vi en fika med klassen på stan. Det var MÖÖÖÖJSIGT som Mini säger. Kom til västervik, hämtade upp grabben sen gick vi hem och lagade mat.
 
Framåt kvällen tog jag mig en tur på löpbandet, slog mitt rekord. Bättre ska de bli.
Skulle egentligen ha åkt till gymmet men orka inte åka sj.
 
nu gosa unge innan skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0