Vart är världen påväg?

Man kan ju inte gå in på aftonbladet länge, bara en massa elände. Sigrid i Norge som försvann för ca 30 dagar sen hittades i måndags död, 16 år... 16 år??!?!? Förmodligen finns de inte nått motiv för mordet heller, alltså vart är världen påväg? Hur kan man ta någon annans liv? Hur kan man ens tänka tanken?
 
Jag blir verkligen arg och besviken ibland när jag läser på folks facebook " Åh va irriterad jag blir, lust att sätta ett skott i pannan på en viss person"? Hur fan kan man ens uttala sig så? Då är man ju fan inte frisk, visst det är en sak och säga så, och en annan att verkligen göra det. Men så skriver man inte, då äre nått som inte stämmer i skallen.
 
På tal om nått annat sjukt så har jag börjat läsa en "ny" bok idag.
 
 
Jättehemsk bok, men läsvärd för dem som orkar med tyngre böcker.
Fick låna den av Malin idag i skolan, redan läst halva så den lär va färdigläst inom några dagar.
 
Nu ska jag strax gå och lägga mig, skola imorn igen. Blir en fullspäckad dag med skola, praktiksökande, bankärenden och lite ärenden på stan (försöka hinna med en storhandling burr)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0