Damn vilket väder!

Shit vilken väder de är, riktig snöstorm mellanåt.
Jonzi åkte till träningen förut och HOPPAS verkligen inte att de händer något på vägen.
Han skulle skicka ett sms när han kom fram men de har han säkert glömt.

Idag va grabbarna nörds här och åt tacos. Jonzi gjorde min veg.färs för jag inte hade tid.
Den va liiiite väl kryddad hahaha!
Men de va gott ändå!

Så nu när jag är ensam hemma så ska jag faktiskt slå in resten av julklapparna. Har inhandlat 2 st till idag och de va d sista! skööönt. Då va de klart!
snart är bonde söker fru som jag MÅSTE se hahaa xD

Tänkte faktiskt slänga upp en rätt porrig bild på mig själv som Tony nyss skicka till mig.
Bilden är till en katalog för er som undrar.


FÖRRESTEN så har jag "kläder" under. Bh och trosor så ni vet haha.
Tyvärr så kan jag inte säga att min kropp är sådär fin just nu, men hoppas på att den kan bli när bebben är född!

Och så en sak till!
jag va på mvc idag! lyssna på bebbens hjärta vilket va 145 slag i minuten.
De lät som musik i mina öron! mätte gjorde de också. Men ska tillbaka dit igen om 3 veckor då de ska ta blodtrycket igen och blodprov. får hoppas på att de går bra.

Men nää hördeni nu ska jag faktiskt vidare till tvn!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Philippa - bebis i december

haha, och jag har köpt 1 julklapp hittills. funderar på att dra med mig sambon in till stan imorgon och försöka hitta några till (han har presentkort som MÅSTE spenderas innan jul dessutom)... får väl se vad han säger om det

2009-12-17 @ 20:34:08
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0