färgar håret

Oh oh! jag vill ha lite oh oh. xD Herregud alltså!
kolla in! http://www.youtube.com/watch?v=bTzrdac05Wk

Iaf, nu sitter jag här med färg i huvudet. jag som alltid har sån tur har tur idag med... Inte.
När jag börjar med att ha i färgen i håret upptäcker jag direkt att färgen inte kommer räcka, jag skulle ha köpt 2 flaskor! damn it!

Så ah de va bara att be jonzi dra till affären och köpa en till. När de gått ungefär 25 minuter så börjar jag undra vart fan han är så jag ringer honom. Vart tror ni han va?
Jo fortfarande nere vid bilen som behövde skrapas! alltså hade han inte kommit iväg än.
Så jag fick skölja ur halva håret och vänta på att han kom hem. Nu kom han hem och jag har haft i resten...
Får se hur de blir. kommer säkert se förjävligt ut!
Hatar att färga håret helt ärligt. De är jobbigt, kliar och man bara väntar och väntar på att de där 30-40 minuterna ska gå!

Förresten så fyller min bror 25 idag så grattis till honom. Ska ju hem till "skogen" ikv så de blir att gratta honom och äta tårta. Sover där självklart till juldagen eftersom vi ska fira jul där imorn också.
Ska bli så myyysigt.

haha Jonzi han är så snabb ute med julklappar alltså. Han tog bilen ner på stan nu för o köpa de sista julklapparna till mig. Söt han är. Sagt till honom flera ggr att de inte behövs men lyssnar han? nee.

Igår pynta vi hela lägenheten och granen, åh va fint de blev. lätt att vi har den finaste lägenheten i västervik nu :D
och granen. Dock så är den inte dålig på o barra haha. Virus (katten) är glad nu också. Han ligger framför granen och bara tittar. Han är så otroligt söt.

Nä ni jag tänkte egentligen bara göra en snabb uppdatering innan jul och så.
ska fira som sagt hos Ulla ikv :)
Men ha en så bra Jul på er allehopa! <333
GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

va kul, hittade din blogg nyss =)

Såg att du är gravid och om jag har rätt ska du ha i april nångång? =)

Själv är jag oxå gravid och har bf 5 april! :D

2009-12-24 @ 05:56:32
URL: http://alexxlundin.blogg.se/
Postat av: Tova

Good jul!! :D hoppas ni får en toppen-dag!

kramar

2009-12-24 @ 12:04:32
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Tony

God Jul Ellinor! :D Hoppas du haft en fin jul!

2009-12-25 @ 14:00:24
URL: http://thewallsarelistening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0