im not trying to say...

Snön fortsätter att komma. Helt otroligt...
Men mysigt är de, dock inte lika mysigt när man läser och hör om alla olyckor som inträffat de senaste dagarna pga de.
Usch fy, ingen som borde få utsättas för olyckor nu innan jul!

idag är de iaf en ny lördag och jag sitter här ensam i lägenheten med virus.
Jonzi jobbar till klockan 3 så de är ganska lugnt. När han kommer hem åker vi direkt tillbaka till hans jobb för att storhandla inför jul.
Skönt att ha de gjort sen... Imorn ska vi förmodligen kolla på en gran på stan eller var de nu finns.
Ingen jul utan gran säger jag bara! Luktar ju så otroligt gott också!

Igår så var jag sjuuuukt flottig!
Först gick jag, ida, minna och jimmy till kina, jonzi kom också en snabbis och åt.
Gott va de, dock så tog jag knappt ingen mat alls :( Blev mätt direkt... Men de gjorde ju inget egentligen.
Minna och jag drog hem till henne och snacka lite, jonzi kom och hämta mig efter jobbet och drog sen hem.
När klockan var ungefär 18.30 så blev jag och jonzi hungriga (IGEN!) och vi tyckte de va för sent för att laga mat så vi drog till åhmans ist xD

Så ah vi åt "ute" 2 ggr på en dag. Fy på oss! Måste skärpa oss!
Kvällen bestod sen av bonde söker fru och en mysigt bad med min älskling.

Ikv ska nog Jocke komma förbi :D Yeey han är hemma från halmstad!
Så de blir lite julmys kan man säga. Dricka julmust och äta en eller 2 lussebullar haha.

Juste va irriterad jag blir. Min körlektion blev inställd igår igen!
jag som tyckte de skulle bli skönt att ha den avklarad men icke. Så nästa är på måndag sen vet jag inte när jag ska köra nästa gång...
Får verkligen hoppas nu på att jag klarar de innan april! u hear me?!

Nää jag tänkte bara uppdatera kort så de får räcka här. Ha en bra helg på er alla!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0