Lovehandles, what are u talking about?

mm mumms, sitter och dricker mitt thé som alltid, varje morgon.
Får hoppas att denna dag kan gå liiite snabbare än igår, ojoj va segt de gick innan klockan blev 5 så jag kunde börja med maten.

Påtal om mat så har ja tänkt på en grej. Jag äter verkligen inte mer mat nu när jag är gravid, utan tvärtom.
Jag äter betydligt mindre. Dock så har de ju blivit lite mer godis m.m. De som man borde hålla sig ifrån men de är ju omöjligt vid jul! Jag är ganska stolt över hur "lite" jag har gått upp. Är nästan 4 kg nu, inte sådär jättelite ändå kanske men på 25 veckor tycker jag de är ganska bra.
Läste på lite olika forum att de finns de som gått upp 14 kg vid 25 veckor?! Hur är de möjligt?
Får vad slutresultatet blir. Jonzi gissade på 10 kg mer, och jag gissa på 8 kg mer. Får se om jag klarar de ?:D

De gör inte så mkt hur mkt jag går upp. Jag får ju ut en liten bebbe av de :D
Igår va jag så orolig för hur lite h*n sparkat de senaste 2 dagarna. Men igår kväll, då satt de igång igen.
Kännt småsparkar hela dagen men igår när jag skulle sova kändes de som om h*n försökte sparka sig ut hahah.
Men jag läste mkt om att de börjar ju bli trångt därinne så man känner sparkarna mer sällan då.

Juste! Jonzi och jag var och köpte lite babykläder på mellandagsrean!


Eftersom Jonzi är sååå kräsen när de kommer till kläder så är de inte bara att ta de sötaste man kan hitta ahaha.
Svårt att hitta kläder som passar till både en tjej och en kille men de fick bli de 2 på bilden. Mest killkläder kanske men vafan. Mig gör de inget.
Jag tyckte de va så fina färger på den.



Hihi, slänger upp en bild på babylådorna också. Har en låda till med saker men den fick inte plats på fotot.
Jag vågar inte köpa så mkt kläder ännu, kommer ju få så mkt så jag väntar nog ett tag tror jag.


Och sist och minst, en bild på en jäääättesöt pyjamas som vi köpte i Ullared. Jag tyckte den va fööör gullig haha.
Tillomed Jonzi tyckte de! :D

Nånting jag också tänkt på är storleken på alla kläderna. Kläderna jag lagt upp bilder på är st 50 men de ser sååå stora ut:o Bebisen kommer ju drunkna i dem haha xD

Jonzi köpte också lite kläder till bebben men de kommer jag INTE lägga upp nån bild på.
Han tjata om att han skulle få köpa de så jag sa ja...
De va en t-shirt och shorts... Fotboll! haha. Fotbollskläder haha xD Dock så var de för 3 månadersbaby men de går ju snabbt dit. Han skulle ta på bebisen de när de skulle  kolla på fotboll på tv. Så ah då får han väl göra de :D

Nä ojj då de blev en ganska lång uppdatering. Nu ska jag fortsätta med tvätten som ligger och väntar på mig, samt städa, diska och komma på nån mat att laga. Hade fint!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Thess

om du lyckas att bara gå upp 4 kg till på 15 veckor du e du fan duktig ;) sen tänkte jag säga att var inte så säker på att kläderna är för stora, ni kanske får en stor bebis :) 4kg o 52cm lång ;)

2009-12-29 @ 16:13:13
Postat av: Elly

Sv: thess... Haha jag mena ju 8 kg till. Inte 4 kg :P

Då skulle jag va sjukt glad om jag skulle gå upp så lite xD

2009-12-29 @ 17:13:16
URL: http://gravidnu.blogg.se/
Postat av: yohanna

nej det får bli en överaskning=) sj?

den 10 mars och har gått upp 5 kilo=) men kommer nog blir fler.. hehe

2009-12-29 @ 21:05:42
URL: http://yohannasvarld.blogg.se/
Postat av: yohanna

ja tiden går nästan för fort!!!!

2009-12-30 @ 22:11:23
URL: http://yohannasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0