nyårsafton!

shit de är bara ca 12 timmar kvar av 2009! Va ska man göra de sista timmarna av de här året?
Jo jag vet va jag ska göra. Jag ska städa hela dagen.
Okej inte hela dagen kanske, men inför ikv. Sen ska jag duscha och göra mig fiiin.
Sen komme Jonzi hem från jobbet, då han ska fixa sig iordning.
DÅ drar vi över till Thess och Jonas där vi lagar mat tillsammans med jocke, matte och oskar.

Så ikv kommer vi nog ha trevligt tror jag. Massa mat och dryck.
Alkoholfritt för mig :D Sen en massa sällskapsspel som Jocke ska ta med sig.
VId tolvslaget blire lite raketer wiiee!



Såhär kommer de kanske inte direkt se ut haha, men ändå!
Ikv ska jag nog filma lite också. Nån som vet hur man lägger in en videoblogg btw?

Från ett ämne till ett annat haha.
Inatt stod jag inte ut längre. Jonzi har ju varit jätteförkyld nu i några dagar så på nätterna snarkar han så inåti helvete! Har stått ut med de i 2 nätter men inatt sa de bara stopp. Så inatt kl 3 så tog jag med mina kuddar ut i tvrummet och sov med filtar haha. Imorse när Jonzi skulle upp till jobbet så såg han helt fördärvad ut.
SKuldkänslor som han fick för att jag en gravid kvinna med ryggproblem fick sova på soffan ahah.

Förlåt sa han den lille stackaren också haha. jag va ju inte arg på honom eller nått men de trodde nog han.
Jag hoppas dock jag slipper sova på soffan nått mer. Usch de va inte skönt. Men sen imorse när Jonzi dragit till jobbet la jag mig i sängen igen och sov ända till 11! haha.

Näheepp om man ska ta tag i städandet kanske? :( usch så tråkigt. Men de måste ju göras.
Vi kommer va här också ikv o då måste de ju åtminstonde va lite städat.

Ha ett riktigt gott nytt år på er! <333
Ciao 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0